reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Tomáš Ulej

Tomáš Ulej

Bloger 
  • Počet článkov:  119
  •  | 
  • Páči sa:  0x

(bývalý) novinár, aforista, autor článkov a textov, zakladateľ Zlatého fondu denníka SME. Do SME pravidelne píšem stĺpčeky Listy z Webu Zoznam autorových rubrík:  AktuálneTechnológieVoľný štýlSurfujemZaujímavostiSlovenčinaSpamDojmy z čítaniaPoéziaZvukMiniatúryPríbehy z veľkej BratislavySúkromnéNezaradené

reklama

Príbehy z veľkej Bratislavy

Drobné príhody: Identifikuj sa!

Tomáš Ulej

Drobné príhody: Identifikuj sa!

Dlho sem nepíšem, veľa sa nezmenilo, iba som pribral nesmierne. Škodoradostník povie - "od obezity ani prsty na klávesnicu nenadžgá". A ja nadžgám, mozog obalený v tuku, no ešte lepšie péruje. Drobné príhody - nesmiešne, nepoučné - opäť zo života vyberám.

  • 17. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 938x
  • 24
Na dedinu rozpomienky (Gýč na tému domov)

Tomáš Ulej

Na dedinu rozpomienky (Gýč na tému domov)

Dve tretiny života som sa za ňu hanbil a teraz cítim ako sa mi preháňa žilami. Ostrmuje ma, keď vystupujem z električky, na Kramároch ma lieči husacou masťou. V Turci rodná obec Socovce. Našiel som ju dnes gýčovito v spomienkach. (Na Obchodnej sa mi pasú husi. Heno zaženiem ich — a s nimi i smútok.)

  • 8. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 844x
  • 22
Keď to na železnici mešká

Tomáš Ulej

Keď to na železnici mešká

"Koľko bude meškať vlak do Bratislavy?" uzimený januárom sa pýtam predavačky cestovných lístkov na vlakovej stanici vo Vrútkach. "Odkiaľ máte, že bude meškať, nič nebude meškať!," fľusá mi pohotovo do ksichtu srdivo a nasrane. (Kieho frasa mi tak vetí, akoby som jej psa ráno nenakŕmil a výplatu prepil - pýtam sa sám seba a v poobzretí zisťujem, že sa náš rozhovor práve zo súkromného zmenil na verejný.) "Slečna, ešte pred pol hodinou sa na vašej internetovej stránke písalo, že má vlak meškanie päťdesiat minút..."

  • 28. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 265x
  • 11
Drobné príhody (Sexturisti mesta Bratislavy)

Tomáš Ulej

Drobné príhody (Sexturisti mesta Bratislavy)

"Hovoríte po anglicky?," zastavili ma na Esenpéčku dvaja Španieli a úpenlivo prosili, aby som im poskytol radu, ako sa vysomáriť v zamotanom meste Bratislave. "Sme tu už tri dni a nemôžme stretnúť žiadne ženy, máte vôbec nejaké?"

  • 12. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 8 387x
  • 24
Drobné príhody

Tomáš Ulej

Drobné príhody

Drobné príhody z veľkého mesta, nesmiešne, nesmutné, iba také – všedné. Weblog si ich pamätaj, čitateľ prečítaj - múdry však z toho nebudeš. Týmto sa verejne pripájam sa k spomienke Tomáša Bellu na blogy, ktoré pokojne mohli byť aj o ničom.

  • 25. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 335x
  • 20
reklama
Junák v náručí veľkej Bratislavy

Tomáš Ulej

Junák v náručí veľkej Bratislavy

Bratislava - mesto plné električiek, kaviarni - všade vlastná vyššia kultúra života. Popri nej ja - chlapec z dediny, jednoduchý, prichádzam jej rýchlikom Turiec v ústrety a kochám sa v jej nádherách. Tu je niekoľko mojich prešporských zážitkov.

  • 27. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 827x
  • 17
Ako byť mužom "medzi nami dievčatami"?

Tomáš Ulej

Ako byť mužom "medzi nami dievčatami"?

Átriove domky Študentského domova Ľudovíta Štúra, pár mužov a veľké množstvo žien. Spoločne záchody, spoločné sprchy a spoločný balkón. Žiadne pisoáre. Žiadne zábrany.

  • 8. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 8 644x
  • 41
reklama
SkryťZatvoriť reklamu