reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Tomáš Ulej

Tomáš Ulej

Bloger 
  • Počet článkov:  119
  •  | 
  • Páči sa:  0x

(bývalý) novinár, aforista, autor článkov a textov, zakladateľ Zlatého fondu denníka SME. Do SME pravidelne píšem stĺpčeky Listy z Webu Zoznam autorových rubrík:  AktuálneTechnológieVoľný štýlSurfujemZaujímavostiSlovenčinaSpamDojmy z čítaniaPoéziaZvukMiniatúryPríbehy z veľkej BratislavySúkromnéNezaradené

reklama

Miniatúry

Dvaja chlapi o tom istom a ja (biedny) tretí

Tomáš Ulej

Dvaja chlapi o tom istom a ja (biedny) tretí

Vojtech Mihálik: Šteklenie Čo to zberáte, Zuzky, na hriadkach? Aký zvedavý mužský! Mladý hrach. A kam dávate lúsky? Každá do svojej blúzky. Ach! Milan Lasica: MDŽ m - d - ž, m - d - ž: aký som na-dr-ž Tomáš Ulej: Pohľady Jedného dňa v centre mesta hľadela mi jedna hviezda z očí priamo do očí. ...takmer som sa pomočil.

  • 2. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 480x
  • 11
reklama
SkryťZatvoriť reklamu