reklama

Navrávačky III. (Mark Twain: Ako som redigoval poľnohospodárske noviny)

Vždy keď ma kritika fackuje, keď musím tupo priznávať svoje novinárske prešľapy, keď sa musím ospravedlňovať za svoju hlúposť a potom sám pred sebou rezignovať - vtedy mi vždy príde na rozum Mark Twain a jeho poviedka "Ako som redigoval poľnohospodárske noviny". V skutku nepoznám lepšiu sondu do života novinára, tak výrečnú a pravdivú...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Prosím, ospravedlňte niekoľko chýb pri navrávaní... dúfam, že vám nepokazia váš zážitok...

Mark Twain: Ako som redigoval poľnohospodárske noviny

Tomáš Ulej

Tomáš Ulej

Bloger 
  • Počet článkov:  119
  •  | 
  • Páči sa:  0x

(bývalý) novinár, aforista, autor článkov a textov, zakladateľ Zlatého fondu denníka SME. Do SME pravidelne píšem stĺpčeky Listy z Webu Zoznam autorových rubrík:  AktuálneTechnológieVoľný štýlSurfujemZaujímavostiSlovenčinaSpamDojmy z čítaniaPoéziaZvukMiniatúryPríbehy z veľkej BratislavySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu